A Kapcsolat.hu megújul.
Legyen ön is tagja egy jó közösségnek!

MÁV

A magyar vasúton 9 milliárd forintot ér egyetlen perc

Átlag kilencmilliárd forintba kerül, hogy egy perccel hamarabb érjen oda a vonatunk, ahová szeretnénk. 2022-ig négyezermilliárd forintot tervez a kormány út- és vasútfejlesztésre költeni. Mészáros Lőrinc mindenesetre már alapított egy vasútépítő céget, írja az Index.

8 hónapja | 0 hozzászólás | via Index

Új jegyrendszert vezet be a MÁV

Vasárnaptól új típusú, korszerű fedélzeti leolvasóeszközöket is használnak majd a magyar kalauzok a vonatokon, így nem fordulhat elő az, hogy kétszer fizettessék meg az utazás költségeit az Ausztria felől érkezőkkel.

2 éve | 0 hozzászólás | via Faktor.hu

Föld S Péter blog Föld S. Péter: Az igazságosztó

Nagyon megmérgesedett az igazságos, amikor megtudta, hogy mik mennek a háta mögött. Hogy mekkora nagy jutalmakat markoltak föl az ő emberei, például a Magyar Fejlesztési Bank élére állított Baranyai László, a MÁV vezetőállásába vezényelt Dávid Ilona, vagy a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő főnöke, Horváth Gergely.

4 éve | 0 hozzászólás

Kalandtúra a Magyar Államvasutak támogatásával

Nikolett Budapestről akart Sárvárra vonatozni Fehérváron keresztül. A 208 kilométeres út normál menetideje 2 óra 56 perc. Ezúttal kicsit hosszabb lett: 7 óra és 20 perc elteltével olvasónk a Sárvárt 20 kilométerrel megelőző Celldömölkig jutott. Hétszeri átszállással. Napló

5 éve | 0 hozzászólás | via atv.hu

Vastagbőr A MÁV-pénztárakba beköszöntött a 90-es évek

Jóslatunkkal ellentétben mégsem lesz ingyenes a 65 éven felüliek gyorsvonati pótjegye, ennél egy sokkal unortodoxabb, mondhatni hungarikum megoldással rukkolt elő az NFM: "pótjegy-bérletet vezetnek be a 6 év alatti és a 65 év feletti utasok számára, havi 1500 forintért – ez tíz darab 100 kilométerig terjedő utazás gyorsvonati pótjegyének árával egyenértékű.

5 éve | 2 hozzászólás

Oldalak