A Kapcsolat.hu megújul.
Legyen ön is tagja egy jó közösségnek!

OrbánVikipédia - Közlekedés

via Egyenlítő blog

2014. március 22. 09:53 | 1 hozzászólás

A Hócipő című szatírikus kéthetilap honlapja OrbánVikipédiát indított, amely valószínűleg képes lesz arra, hogy az utókornak hitelesen és pontosan mutassa be a regnáló miniszterelnök munkásságát. Úgy érezzük, hogy ezt még a Hócipőnél is közkincsebbé kell tenni, így kedves Olvasóink nálunk is szemezgethetnek az OrbánVikipédiából.

KÖZLEKEDÉS

A kisfiúknak világoskék buszok, a kislányoknak rózsaszín trolik.

Régebben a tömegközlekedés iránt ki­emelkedően érdeklődő srácok favillamost kaptak karácsonyra, de a Nemzeti Együttközlekedés Rendszere ebben is jobban teljesít, így aztán Vitézy Dávid egy komplett főváros komplett tömegközlekedését kapta ajándékba, hogy azzal játszadozzon, amíg bele nem un.

Kár, hogy nem kapta meg a Malévot is, mert talán még többet tudtunk volna kacagni, ha pöttyös repülők szántották volna fel a kék eget! Arra a rövid időre, amíg a kommunisták gonosz mesterkedése miatt szét nem szerelték ezeket a gépeket, hogy eladják alkatrésznek, olyan fejlett országokba, mint Csád.

A magyar légitársaság után hangosan és szórakoztatóan bejelentkezett egy privát légitársaság kvázi tulajdonosa és vezetője is, hogy lesz itt mindjárt olyan magyar légitársaság, ahol rovásírással készül a menetrend, családfakutatással választják ki a pilótákat, és magyar nóták szólnak a fedélzeten, de rohadt hangosan. Szakmai körökben kételkedéssel fogadták az ötletet, miszerint 38 000 forintból és egy váci vályogházból működőképes légitársaságot lehet létrehozni, de Vágó úr kitartott, és terve majdnem sikerült, csak a fránya Interpol, FBI, OPEC és a gravitáció közbeszólt, pedig már majdnem beért a célba, ahol egyébként a gazdasági rendőrség emberei is várták. A Sólyom légitársaság mára viccesebb, mint druszája, a Sas Kabaré, gyakorlatilag csak a tuva sámán maradt ki a lehetséges tulajdonosok köréből, de ő is biztos csak adminisztrációs hiba miatt.

De maradjunk most a buszoknál, mert ott a legszembetűnőbb a Fidesz-kormány felsőbbrendűsége minden eddigi kormánnyal szemben. A buszok világoskékek lettek, mert az utazók – a szakemberek véleménye szerint – szomorúan várták a sötétkék buszokat, majd még szomorúbbak lettek, amikor lekésték ezeket, de attól sem lettek vidámabbak, ha elérték, mert ugyan ki tudna örülni egy sötétkék busznak?! Senki.

A kormány szereti, ha saját hajózási társasága van, ezért megvette a MAHART-ot (természetesen nem a kormány vette meg, hanem az állam, de az állam önmagában nem nagyon vásárolgat, ellentétben a miniszterelnökkel, aki maga a kormány), Orbán Viktor pedig kacérkodik az ellentengernagyi cím felvételével, elvégre hajói már vannak hozzá, tengere meg az elődjének sem volt.

Budapest vezetése utálja az összevisszaságot, ezért világoskék buszokhoz sárga taxikat rendelt, mert valamelyik szimpatikus Fidesz-képviselőnek véletlenül van egy aranyos unokaöccse, akinek raktárában megmaradt néhány köbkilométer sárga fólia, amit most el lehet passzolni. Nagy mázlink van, hogy nem mályvaszínű vagy neonpink alapanyag rohadt rajta, különben elég hülyén nézne ki ez a város.

Ezt megelőzte egyébként egy bágyadt kísérlet az állami, vagy legalábbis nagyon államközeli taxitársaság létrehozására is, de valaki emlékezett a központban, hogy a taxisok tudnak kellemetlenségeket okozni, így aztán letettek róla.

A főpolgármester egyébként tervbe vette, hogy a Bálna (leánykori nevén CET) épülete is kivenné a részét a tömegközlekedésből, hogy alapjairól le­emelve leúsztassák a Dunán a Vaskapuig, mint egy turistahajót, de a szakemberek lebeszélték erről, mondván, elég lesz a mocskos liberálisok 4-es metróját betöm­ni vele, így zárva le végleg azt a borzalmas időszakot, amikor még értelmes emberek is részt vettek a politikában. A gond csak az volt, hogy a liberális fiatalság által dacból került Bálna főleg héjból áll, így duzzogva ugyan, de belement a metró befejezésébe, azzal a feltétellel, hogy a félreértések elkerülése végett 5-ös metrónak kell elnevezni. De Demszkyt nem hívja el az ünnepélyes megnyitóra, mert nem érdemli meg. S még képes lóháton érkezni, elhomályosítva Semjén Zsolt fényét, aki Horthyként már Kézdivásárhelyre is belovagolt. Jön a pesti lóbérlet!

OrbánWikipédia


A blogbejegyzés eredetije: OrbánVikipédia - Közlekedés


Hozzászólások

Kataaa képe

Kataaa
4 éve

Kérdezem, ki tartozik  Budapest címszó aká? Mert épp a vezetés csinált ilyen összevisszaságot és szerintem nem a színekkel van a probléma...