A Kapcsolat.hu megújul.
Legyen ön is tagja egy jó közösségnek!

RTL-klub

„Megtámadtak bennünket” – Kolosi Péter: A többség szerint az RTL a legfüggetlenebb hírforrás Magyarországon

Az RTL Klub programigazgatója és vezérigazgató-helyettese szerint bármit ír is a Figyelő, a húszéves születésnapját ünneplő csatorna nem veszteséges és nem eladó. Azt is mondja: attól, hogy egyre több médium pártosan vagy ideológia mentén működik, a többi nem sodródik automatikusan a másik oldalhoz. Az RTL pedig nem ellenzéki.

1 hónapja | 0 hozzászólás | via 168 Óra Online

Ténytár blog Kirúgott műsorvezetők és zuhanó nézettség – Így szállta meg a Fidesz a TV2-t

Szalai Vivien kinevezésével új éra kezdődött a TV2 háza táján: jelentős elbocsátások és személycserék után a csatorna készen áll arra, hogy a bármifajta szakmai kritika nélkül sugározza a fideszes pártpropagandát. Az új igazgató áldásos tevékenységét már most, rövid távon is lehet látni: a jelenlegi munkatársak úgy menekülnek a csatornától, mint a süllyedő hajóról, a nézettség pedig negatív rekordokat döntöget.

1 éve | 0 hozzászólás

Elpártoltak a nézők a TV2 hírműsorától

Sorra mondanak fel riporterek és műsorvezetők a TV2-nél azóta, hogy az Andy Vajna tulajdonába került csatorna híradója rászállt a kormánnyal szemben kritikus személyekre, így Pukli Istvánra, a pedagógusok tiltakozásának egyik vezéralakjára, vagy Juhász Péter Együtt-alelnökre. A Népszabadság összeállításából kiderül: nemcsak a munkatársak állnak fel, a nézőknek sem nyerte el a tetszését a Kökény-Szalai Vivien vezetése alatt készülő hírműsor.

1 éve | 0 hozzászólás | via 24 HU

Rászálltak az RTL Klubra

Alighogy engedélyezte a versenyhivatal Andrew G. Vajnának, hogy felvásárolja a TV2-t, tucatnyi médiaügynökség és reklámozó kapott levelet, amelyben a hivatal a tévé fő vetélytársának árképzési módszerei, üzletpolitikája felől érdeklődik. Háborog a tévés piac.

2 éve | 0 hozzászólás | via Népszabadság Online

Az RTL Klub-vezér cáfolja Gerkenst

A magyar RTL vezérigazgatója, Vidus Gabriella a Népszabadságnak adott interjúban cáfolta elődje azon állítását, hogy a cégcsoport luxemburgi központjában felügyelték a magyar csatorna Híradóját.

2 éve | 0 hozzászólás | via HVG

Oldalak