Szerkesztők ajánlják Závecz: A Fideszben él a félelem
A Kapcsolat.hu megújul.
Legyen ön is tagja egy jó közösségnek!

nemzeti konzultáció

Átlátszó Az első idei nemzeti konzultációt 7,2 milliárd forintért reklámozta a kormány

Vaskos költségtérítésért, ráadásul szinte olvashatatlanná homályosított, optikai karakterfelismerő programmal nem digitalizálható dokumentumok formájában volt csak hajlandó kiadni a Miniszterelnöki Kabinetiroda, mekkora összeget és milyen cégeknél költött az adófizetők pénzéből az “Állítsuk meg Brüsszelt” és a “Ne hagyjuk, hogy Soros nevessen a végén” üzenetű kormányzati reklámkampányokra. Munkatársunk sziszifuszi munkával összesítette az adatokat: az áprilistól a júliusi vizes vb-ig tartó kampány során összesen 7,2 milliárd forintot költöttek. A Mészáros Lőrinchez került Mediaworksnek 2 milliárd, Tombor András médiacégének 860 millió, Andy Vajna tévéjének és rádiójának összesen 510 millió, Habony Árpád lapjainak 260 millió forint jutott az első idei nemzeti konzultáció reklámbüdzséjéből, de több mint 100 millió forintot költöttek a Népszavánál és az ATV-nél is.

2 hete | 0 hozzászólás

Lendvai Ildikó: Nem szavazunk, konzultálunk!

Nem, nem, soha! Nem népszavazunk, eb ura fakó meg Soros! Ez a magyar virtus! Arra pedig nagy szükség van, a kormányfő bemondta a rádióban péntek reggel, hogy itt az idő „a falusi világban föllelhető mélymagyar energiákat mozgósítani”. Maga Kósa Lajos fog mozgósítani, úgyhogy a siker garantált.

3 hete | 0 hozzászólás | via Népszava Online

Oldalak