A Kapcsolat.hu megújul.
Legyen ön is tagja egy jó közösségnek!

24 HU: Országimázs helyett a kormánymédia épült a vizes vb reklám-milliárdjaiból

via 24 HU

2018. március 7. 13:59 | 0 hozzászólás

Tavaly április óta próbáltuk megtudni, hogy mi lett azzal a pénzzel, amit elvileg a tavalyi budapesti vizes világbajnokság külföldi reklámjaira kellett volna költeni. Hosszas nyomozás után kiderítettük, hogy lényegében egyáltalán nem hirdették az eseményt külföldön.

A nemzetközi kampány elmaradása a rendezvényen dolgozók közül is sokakat kiakasztott. Az esemény végül százmilliárd forint fölé duzzadó költségvetéséhez viszonyítva aprópénz lett volna, hogy a határokon túl imázsépítésre használják az egyébként tényleg sikeres vb-t. Az érintettek azonban még erre sem szántak pénzt, fontosabb volt, hogy a kormánysajtót kitömjék a kommunikációs feladatokra elkülönített milliárdokkal. Ennek a mohóságnak a turizmusban is voltak következményei.

Pedig lett volna miből finanszírozni egy ilyen kampányt. A rendezvény kommunikációs feladataira három közbeszerzést is kiírtak összesen bő 5,3 milliárd forint értékben. Ezeket kivétel nélkül Kuna Tibor cégei nyertek el.

 Sikereiben forrásaink szerint fontos volt, hogy Kuna – sok más kormánytaghoz hasonlóan – Seszták Miklóssal is jó kapcsolatokat ápol. A fejlesztési miniszter volt az esemény szervezőbizottságának elnöke.

Tovább...


A cikk eredetije: 24 HU: Országimázs helyett a kormánymédia épült a vizes vb reklám-milliárdjaiból


Írd meg a véleményed!

A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges